tisdag 2 juli 2013

Mina receptkort

Äntligen har några av mina recept blivit laminerade! Titta vad snyggt det blev. Nu gör det inget om jag spiller lite ägg, mjöl, socker etc för det är lätt att torka av. Tidigare har jag haft dem i en plastficka som jag sedan hängt i en galge. Det är också praktiskt men detta är ännu mer praktiskt.

Jag har tidigare bett min make om hjälp med detta då det finns en lamineringsmakin på hans jobb, men det har inte blivit gjort. Förra gången jag var på ett halländskt stort varuhus dit alla vallfärdar köpte jag mig en egen lamineringsmaskin med extra plastfickor. Jag provlaminerade en gång men sen har maskinen bara blivit stående. Men nu har det alltså blivit gjort.

Nu kan jag med gott samvete producera fler fina receptkort och laminera dessa.

Inga kommentarer: